W pierwszym etapie rekrutacji należy złożyć następujące dokumenty:

  • podanie o przyjęcie do szkoły;
  • wypełniony wniosek z informacjami dotyczącymi kandydata;
  • świadectwo ukończenia klasy V;
  • odpis skrócony aktu urodzenia kandydata (do wglądu);
  • orzeczenie lub opinia poradni psychologiczno – pedagogicznej (o ile kandydat takie orzeczenie lub opinię posiada);
  • dwie fotografie (z nazwiskiem na odwrocie; format 30x42 mm);
  • zaświadczenie potwierdzające znajomość nauki języka obcego, jeśli nie jest to odnotowane na świadectwie szkolnym.

 

Po zakończeniu roku szkolnego:

  • świadectwo ukończenia szkoły podstawowej;
  • zaświadczenie o szczegółowych wynikach sprawdzianu kończącego szkołę podstawową;
  • kartę zdrowia;
  • laureaci i finaliści konkursów przedmiotowych i tematycznych organizowanych przez Lubelskiego Kuratora Oświaty – zaświadczenie laureata i finalisty.

 

 

W tym serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapamiętywania ustawień i zbierania anonimowych danych dla celów statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.