Tematy prac realizowanych w ramach Projektu Edukacyjnego:

Rok szkolny 2017/2018 - Klasa 2gA

 

Animujemy po niemiecku

Uczniowie uczestniczący w projekcie korzystali z platformy goanimate.com.
W początkowej fazie projektu zapoznali się z technicznymi możliwościami platformy (efekty wizualne, efekty dźwiękowe, montowanie i obróbka materiału filmowego). Następnie podzielili się zadaniami. Napisany scenariusz opierał się głównie na leksyce opanowanej dotychczas przez uczniów na lekcjach języka niemieckiego. Na podstawie gotowego scenariusza uczniowie stworzyli animację. Końcowa faza to wcielanie się w bohaterów filmu i nagrywanie dubbingu. Efektem zaangażowania uczniów i ich żmudnej pracy jest jedenastominutowy film animowany, który został zaprezentowany przed klasą 2ga. Wcześniej uczestnicy projektu krótko opowiedzieli po niemiecku o przebiegu pracy i zaprosili klasę do wspólnego oglądania filmu.
Film zostanie wykorzystany w czasie lekcji niemieckiego jako materiał powtórkowy i jako baza do ćwiczeń (edpuzzle).

 

 

 



 

Planujemy podróż samochodową z Lublina do Dubrownika.

Zespół uczniów: Kamil Celiński, Przemysław Gryglicki, Krzysztof Kozieł, Maksymilian Marek, Grzegorz Ossor, Krzysztof Wawiórko.

Celem projektu edukacyjnego było przygotowanie projektu trasy wycieczki, propozycji podróży samochodem z podaniem możliwości noclegowych, czasu wyprawy itp. oraz kosztów. Uczniowie na podstawie różnych źródeł informacji (w tym przewodników turystycznych) przygotowali również propozycje najciekawszych miejsc na trasie podróży oraz w samym Dubrowniku.  Ważnym zadaniem była też nauka umiejętności zaprezentowania trasy wyprawy i najciekawszych miejsc do zwiedzenia oraz propozycji spędzenia wolnego czasu zainteresowanym turystom.

Podsumowaniem projektu były prezentacje poszczególnych członków zespołu uczniów przedstawione na lekcji geografii w dniu 14 maja 2018 r.

 



 

Jak rozwój motoryzacji wpłynął na dzieje człowieka?

Uczniowie z klasy 2ga w ramach projektu edukacyjnego z historii, przygotowali 10-minutowy film przedstawiający historię i rozwój motoryzacji. W swej pracy uwzględnili m.in. powstanie pierwszego samochodu, rozwój światowych koncernów samochodowych oraz rekordy związane z motoryzacją. Udowodnili także jej ogromny wpływ rozwoju na losy historii i nasze życie codzienne.

Uczniowie: Mikołaj Dyrka, Kajetan Kontek, Kacper Lutomski, Dawid Walczewski, Jakub Michalski, Maciej Biskupski

 



 

 Deklaracja malarska sali językowej

W ramach projektu edukacyjnego z plastyki pod kierunkiem pani prof. Anny Mizerackiej wykonałyśmy malunek miasteczka Rothenburg ob der Tauber (określanego jako najpiękniejsze miasteczko Niemiec lub jako bajkowe miasteczko) w sali j. niemieckiego- 504. Zaczęłyśmy od przekalkowania najważniejszych konturów na ścianę, poprzez pokrycie wydruku całego obrazka czarnymi pastelami, a następnie odrysowanie linii za pomocą długopisu. Następnie zajęłyśmy się malowaniem farbami akrylowymi. Łącznie odbyło się ok. 25 spotkań trwających od 3 do 6 godzin.

Uczestnicy projektu: Weronika Nieśpiałowska, Agata Sobczuk, Małgorzata Zalewska, Wiktoria Bieńko i Anastazja Lisek






 Rower jako alternatywny środek lokomocji.

Dnia 4 czerwca br. w ramach projektu edukacyjnego czworo uczniów z klasy 2gA wzięło udział w rajdzie rowerowym: Julia W., Martyna G., Wiktoria Ś. i Filip G. Rajd nad Zalew Zemborzycki rozpoczął się o godz. 9.00 wyjazdem spod gmachu Biskupiaka pod opieką p. Małgorzaty Z. a zakończył na placu zamkowym. Pokonaliśmy blisko 35 km, po różnych, często niełatwych drogach. Nie obyło się bez drobnych trudności i oczywiście postoju na lody.

 





Do góry

 

 

 

 

W tym serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapamiętywania ustawień i zbierania anonimowych danych dla celów statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.